اخبارفیلم

تریلر جدید فیلم بیتل جوس ۲ منتشر شد

معرفی کامل فیلم Beetlejuice Beetlejuice 2024

پس از گذشت بیش از سه دهه از اکران فیلم کلاسیک بیتل جوس (Beetlejuice) در سال 1988، طرفداران این اثر محبوب به زودی شاهد دنباله‌ای جدید به کارگردانی تیم برتون خواهند بود. فیلم Beetlejuice Beetlejuice، که به عنوان دومین فیلم از این فرنچایز محسوب می‌شود، قرار است در تابستان 2024 اکران شود و با بازگشت بازیگران اصلی و اضافه شدن چهره‌های جدید، ترکیبی از کمدی، فانتزی و وحشت را به ارمغان بیاورد.

داستان فیلم بیتل جوس ۲

داستان فیلم “Beetlejuice Beetlejuice” سی و شش سال پس از وقایع فیلم اول رخ می‌دهد. خانواده دیتز پس از مرگ ناگهانی چارلز دیتز به خانه قدیمی خود در وینتر ریور بازمی‌گردند. زندگی لیا دیتز، دختر چارلز، دچار تغییرات اساسی می‌شود وقتی که دختر نوجوان و سرکش او، آستراید، به طور اتفاقی مدل مرموزی از شهر را در اتاق زیرشیروانی پیدا کرده و دروازه‌ای به دنیای پس از مرگ را باز می‌کند. این دروازه باعث آزاد شدن بیتل جوس، روح شوخ و بی‌ملاحظه‌ای که در فیلم اول با آن آشنا شدیم، می‌شود.

بازیگران فیلم بیتل جوس ۲

در این دنباله، مایکل کیتون بار دیگر در نقش بیتل‌جوس ظاهر می‌شود. تیم برتون و کیتون تصمیم گرفته‌اند که شخصیت بیتل‌جوس را با همان ویژگی‌های غیر سیاسی و بی‌پروا که در فیلم اول دیده شد، حفظ کنند. به گفته برتون، بیتل‌جوس شخصیتی است که هیچ تغییر یا تحول شخصیتی ندارد و همین ویژگی او را خاص و منحصر به فرد می‌کند.

وینونا رایدر نیز نقش خود به عنوان لیا دیتز را از فیلم اول تکرار می‌کند، در حالی که کاترین اوهارا نیز به عنوان دلیا دیتز بازمی‌گردد. جنا اورتگا در نقش آستراید دیتز، دختر نوجوان لیا، به بازیگران اصلی اضافه شده است. جاستین تروکس، مونیکا بلوچی و ویلم دفو از دیگر بازیگران جدید این فیلم هستند.

تاریخ اکرام فیلم بیتل جوس 2024

Beetlejuice Beetlejuice قرار است در 81مین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز که در تاریخ 28 آگوست 2024 آغاز می‌شود، به نمایش درآید. این فیلم به دنبال نمایش در جشنواره، در تاریخ 4 سپتامبر 2024 به صورت بین‌المللی و دو روز بعد، در تاریخ 6 سپتامبر 2024 در ایالات متحده اکران خواهد شد. برادران وارنر مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده دارند.

این دنباله جدید، با ترکیب جذابی از بازیگران قدیمی و جدید و به کارگردانی یکی از برجسته‌ترین کارگردانان سینما، نوید یک تجربه سینمایی به یادماندنی را برای طرفداران قدیمی و نسل جدید به همراه دارد. آیا بیتل‌جوس دوباره می‌تواند با شوخی‌ها و حرکات غیرقابل پیش‌بینی‌اش مخاطبان را به وجد آورد؟ باید تا اکران فیلم صبر کنیم و ببینیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا