اخبار

تریلر جدید انیمیشن ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم منتشر شد

اطلاعات و معرفی انیمیشن The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim 2024

اولین تریلر از فیلم انیمه ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم توسط استودیو فیلم سازی نیو لاین منتشر شد. این انیمه که ۱۸۳ سال قبل از وقایع سه‌گانه اصلی اتفاق می‌افتد، به داستان پادشاه افسانه‌ای روهان می‌پردازد.

نیو لاین اولین تریلر از فیلم انیمه‌ای ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم را منتشر کرده است. این فیلم ۱۸۳ سال قبل از وقایع سه‌گانه‌ی ارباب حلقه ها اتفاق می‌افتد. داستان این انیمه بر اساس آثار جی. آر. آر. تالکین بوده و به سرنوشت خاندان هلم همرهند، پادشاه افسانه‌ای روهان، می‌پردازد.

 

این فیلم قرار است از ۱۱ دسامبر به صورت بین‌المللی اکران شود و در ایالات متحده از ۱۳ دسامبر در دسترس خواهد بود. بازیگران شامل برایان کاکس، که به خاطر نقش خود در سریال “وراثت” شناخته می‌شود، گایا وایز، لوک پاسکوالینو و میراندا اتو، بازیگر باسابقه در مجموعه “ارباب حلقه‌ها” هستند. این فیلم با ترکیبی از استعدادهای قدیمی و جدید ساخته شده و گروهی متنوع از صداپیشگان را گرد هم آورده است.

انیمیشن ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم

این انیمیشن توسط کنجی کامیاما، که با انیمیشن سریالی بلید رانر: نیلوفر سیاه شناخته می‌شود، کارگردانی شده است.

انیمه ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم داستان هلم همرهند را روایت می‌کند. هلم، پادشاه روهان، با حمله‌ای ناگهانی از سوی وولف، یکی از فرماندهان دونلند که به دنبال انتقام مرگ پدرش است، مواجه می‌شود. هلم و مردمش مجبور می‌شوند در دژ باستانی هورنبرگ که بعدها به عنوان هلمز دیپ شناخته می‌شود، از خود دفاع کنند. هرا، دختر هلم، نقش حیاتی در هدایت مقاومت علیه دشمن قدرتمندشان ایفا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا