تصاویر

پوستر فیلم پسر جهنمی: کروکد من | ریبوت جدید فیلم هل بوی

نگاهی به پوستر مرموز پسر جهنمی: کروکد من و تاریخ اکران آن در بریتانیا

فیلم پسر جهنمی: کروکد من بالاخره تاریخ اکران خود را دریافت کرده است. پوستر جدید زمان تاریخ اکران فیلم در برتانیا را مشخص کرده است.

متأسفانه برای طرفداران پسر جهنمی در ایالات متحده، پسر جهنمی: کروکد من هنوز تاریخ اکران سینمایی ندارد. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که این فیلم نیز در ایالات متحده در حدود ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ اکران شود، اگرچه این موضوع در حال حاضر صرفاً حدس و گمان است. پوستر جدید فیلم کروکد من که توسط Total Film در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده، جک کِسی (Jack Kesy) در نقش پسر جهنمی را نشان می‌دهد که اسلحه‌اش را آماده کرده و به سمتی نگاه می‌کند که کروکد من در میان درختان کمین کرده است. شعار روی پوستر می‌گوید: شاهد آغاز تمام شرارت‌ها باشید.

دانلود فیلم پسر جهنمی: کروکد من

این پوستر همچنین عنوان می‌کند که این فیلم چهارمین قسمت از یک فرنچایز جهانی است، که جزئیات جالبی است که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد سه فیلم قبلی نیز در خط داستانی این فیلم جدید جای دارند، هرچند که شواهد زیادی وجود دارد که این فیلم یک ریبوت است. کارگردان پسر جهنمی: کروکد من، برایان تیلور، حتی در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۴ اعلام کرد که: این فیلم هیچ ارتباطی با فیلم‌های دیگر ندارد.

پوستر فیلم پسر جهنمی: کروکد من

در عوض، تیلور گفت که تیم سازنده تنها به یک منبع برای ریبوت استناد کرده‌اند و آن هم کتاب کمیک اصلی مایک میگنولا است. او گفت: ما خواستیم کروکد من را به‌طور وفادارانه‌ای اقتباس کنیم. این مجموعه محدود، نوشته میگنولا و منتشر شده در سال ۲۰۰۸، در دهه ۱۹۵۰ جریان دارد و پسر جهنمی و یک مأمور تازه‌کار از دفتر تحقیقات و دفاع از مسائل ماوراءالطبیعی را دنبال می‌کند که در ناحیه روستایی آپالاچیا گرفتار می‌شوند، جایی که یک جامعه کوچک توسط جادوگران تسخیر شده و توسط کروکد من، یک شیطان محلی با ارتباط نگران‌کننده‌ای به گذشته پسر جهنمی، هدایت می‌شود.

 

چه کسانی در فیلم کروکد من بازی می‌کنند؟

علاوه بر جک کسی، بازیگران فیلم پسر جهنمی: کروکد من شامل مارتین بسندیل در نقش جریمایا ویتکینز/کروکد من و پروفسور ترور “بروم” بروتن‌هولم، جفرسون وایت در نقش تام فرل، ادلین رودلف در نقش بابی جو سانگ، جوزف مارسل در نقش کشیش ناتانیل آرمسترانگ واتس، لیا مک‌نامارا در نقش افی کولب و هانا مارگتسون در نقش کورا فیشر هستند.

پوستر فیلم پسر جهنمی: کروکد من

جک کِسی پیش از این اعلام کرده بود که از پیوستن به فرنچایز پسر جهنمی، به ویژه در نقش شخصیت اصلی، بسیار هیجان‌زده است و در اوایل این ماه اظهار داشت: من همیشه به چالش‌ها علاقه داشتم، همیشه اینگونه بودم، بنابراین برای پذیرش این نقش هیجان‌زده بودم. وی افزود: می‌دانید این یک فرصت بی‌نظیر در زندگی است. شما همیشه فرصت بازی در نقش‌هایی که شبیه خودتان هستند را دارید، اما کی فرصت دارید که در نقش یک شخصیت نمادین و با پروتز کامل ظاهر شوید؟ این هیجان از همه چیز بیشتر بود.

پسر جهنمی: کروکد من دارای درجه‌بندی سنی R است

برخلاف دو فیلم پسر جهنمی با بازی ران پرلمن که دارای درجه‌بندی سنی PG-13 بودند، کروکد من توسط انجمن فیلم آمریکا درجه‌بندی سنی R را به خاطر محتوای خشونت‌آمیز، زبان و برهنگی دریافت کرده است. این فیلم دومین فیلم پسر جهنمی است که پس از فیلم پسر جهنمی (۲۰۱۹) با بازی دیوید هاربر، درجه‌بندی سنی R را دریافت می‌کند. دریافت درجه‌بندی سنی R برای کروکد من چندان تعجب‌آور نیست، زیرا تیم خلاق پشت فیلم همیشه به دنبال دریافت درجه‌بندی سنی R بودند.

پوستر فیلم پسر جهنمی: کروکد من

تاریخ اکران فیلم کروکد من چه زمانی است؟

فیلم سینمایی پسر جهنمی: کروکد من در تاریخ ۲۷ سپتامبر در سینماهای بریتانیا اکران می‌شود، در حالی که هنوز تاریخ اکران فیلم در سینماهای آمریکا تأیید نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا