تصاویر

اولین پوستر از انیمیشن سونیک خارپشت ۳ ۲۰۲۴ منتشر شد

معرفی انیمیشن Sonic the Hedgehog 3 2024

فیلم انیمیشنی سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog 3 محصول 2024 یک فیلم کمدی، ماجراجویی و اکشن است که بر اساس سری بازی‌های ویدئویی منتشر شده توسط سگا ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جف فاولر و نویسندگی پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون، بر اساس داستانی از کیسی و میلر ساخته شده است.

دانلود انیمیشن سونیک خارپشت ۳

در این فیلم، ستارگانی همچون جیم کری، بن شوارتز، جیمز مارسدن، تیکا سامپتر، ادریس البا، کالین اوشانسی، ناتاشا روثول، آدام پالی، شمار مور و لی مجدوب نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کنند. همچنین، آیلایلا براون، کریستن ریتر و کیانو ریوز نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند. در داستان این فیلم، سونیک، تیلز و ناکلز باید با دکتر روباتنیک متحد شوند تا دشمن جدیدی به نام شدو خارپشت را شکست دهند.

داستان انیمیشن سونیک خارپشت 3 2024

در “Sonic the Hedgehog 3″، سونیک، ناکلز و تیلز با دشمنی مرموز و قدرتمند به نام شدو خارپشت مواجه می‌شوند. شدو، یک خارپشت سیاه با نوارهای قرمز است که از برنامه سری دولتی به نام “پروژه شدو” به وجود آمده است. برای مقابله با شدو و حفاظت از سیاره، این سه شخصیت مجبور می‌شوند با دشمن قدیمی خود، دکتر روباتنیک، اتحاد تشکیل دهند.

انیمیشن سونیک خارپشت 3 2024

صداپیشگان

  • بن شوارتز در نقش سونیک خارپشت: یک خارپشت آبی انسان‌نما که می‌تواند با سرعت مافوق صوت بدود.
  • کالین اوشانسی در نقش مایلز “تیلز” پراور: یک روباه زرد-نارنجی انسان‌نما که با دو دم خود می‌تواند پرواز کند.
  • ادریس البا در نقش ناکلز اکیدنا: یک جنگجوی قرمز انسان‌نما با قدرت فوق‌العاده که بسیار جدی و سرسخت است.
  • کیانو ریوز در نقش شدو خارپشت: یک خارپشت سیاه با نوارهای قرمز که از یک برنامه سری دولتی به وجود آمده است.

در مارس 2020، جیمز مارسدن تأیید کرد که قرارداد بازی در چند دنباله از فیلم “Sonic the Hedgehog” را امضا کرده است. در فوریه 2022، گروه سگا سامی و پارامونت پیکچرز اعلام کردند که پس از موفقیت فیلم “Sonic the Hedgehog 2” در حال توسعه سومین فیلم از این مجموعه هستند. این خبر به‌صورت رسمی در رویداد سرمایه‌گذاران ViacomCBS اعلام شد.

پوستر انیمیشن سونیک خارپشت ۳

پوستر انیمیشن سونیک خارپشت ۳

جف فاولر به عنوان کارگردان بازگشت و نیل اچ. مورتیز، توبی آشر، تورو ناکاهارا و هیتوشی اوکونو به عنوان تهیه‌کنندگان، دوباره در این پروژه حضور داشتند. همچنین، پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون به عنوان نویسندگان فیلمنامه بازگشتند. این فیلم از بازی‌های Sonic Adventure 2 (2001) و Shadow the Hedgehog (2005) الهام گرفته و قرار است داستانی هیجان‌انگیز و پر از ماجراجویی را روایت کند.

پخش و تاریخ اکران انیمیشن سونیک ۳

فیلم “Sonic the Hedgehog 3” قرار است در تاریخ 20 دسامبر 2024 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده به صورت سینمایی اکران شود. با توجه به استقبال گسترده از فیلم‌های قبلی، انتظار می‌رود این فیلم نیز موفقیت چشمگیری در گیشه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا