فیلمتصاویر

معرفی فیلم وسترن بیشه The Thicket به همراه پوستر های فیلم

اطلاعات کامل از فیلم سینمایی The Thicket 2024

فیلم سینمایی بیشه (The Thicket) یک وسترن آمریکایی است که به کارگردانی الیوت لستر و براساس رمانی از جو آر. لانسدیل ساخته شده است. پیتر دینکلیج در نقش رجینالد جونز، شکارچی جایزه‌ای که به جک پارکر در جستجوی خواهر ربوده‌شده‌اش کمک می‌کند، ایفای نقش می‌کند.

دانلود فیلم بیشه ۲۰۲۴

فیلم از ابتدا به عنوان یک پروژه مهم برای دینکلیج در نظر گرفته شده و او از سال 2014 با آن درگیر بوده است. فیلم The Thicket پس از مشکلات ناشی از همه‌گیری COVID-19، سرانجام در سپتامبر 2024 اکران می‌شود.

خلاصه داستان فیلم The Thicket 2024

در فیلم سینمایی بیشه ۲۰۲۴، داستان در تگزاس غربی رخ می‌دهد. پسری پس از اینکه خواهرش توسط قاتلی خشونت‌آمیز که به نام بیل بی‌رحم شناخته می‌شود ربوده می‌شود، با یک شکارچی جایزه به نام رجینالد جونز همراه می‌شود. رجینالد رهبر گروهی از افراد مطرود می‌شود که برای پیدا کردن دختر ربوده شده تلاش می‌کنند…

فیلم The Thicket 2024

بازیگران فیلم بیشه ۲۰۲۴

این فیلم بازیگران برجسته‌ای چون جولیت لوئیس، اسمی کرید-مایلز، لیون هاوک، جیمز هتفیلد، لزلی گریس و گبنگا آکیننابه را نیز در ترکیب بازیگری خود دارد. جولیت لوئیس که نقش “بیل بی‌رحم”، رهبر یک گروه خلافکار را بر عهده دارد، جایگزین نومی راپاس شده است که به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری از پروژه کنار رفت. از دیگر نکات جالب توجه، حضور جیمز هتفیلد، خواننده معروف گروه متالیکا، در نقش “سایمون دیسی” است.

  • پیتر دینکلیج در نقش رجینالد جونز، یک شکارچی جایزه که به جک کمک می‌کند.
  • جولیت لوئیس در نقش بیل بی‌رحم، رهبر یک گروه خلافکار.
  • اسمی کرید-مایلز در نقش لولا پارکر، خواهر جک.
  • لیون هاوک در نقش جک پارکر، مردی که به دنبال خواهر ربوده‌شده‌اش می‌گردد.
  • اندرو شولتز در نقش هکتور.
  • جیمز هتفیلد در نقش سایمون دیسی.
  • لزلی گریس در نقش جیمی سو، یک روسپی.
  • گبنگا آکیننابه در نقش یوسیت هاوارد، یک برده آزادشده که به جک کمک می‌کند.

پوستر شخصیت های فیلم

فیلم از طریق پلتفرم Tubi برای پخش در آمریکا و کانادا خریداری شده است و The Exchange مسئول توزیع بین‌المللی آن خواهد بود. این اثر قرار است در 6 سپتامبر 2024 در آمریکا و سپس در جشنواره فیلم آمریکایی دوویل در فرانسه اکران شود.

فیلم بیشه ۲۰۲۴ یک وسترن مهیج با بازیگری برجسته و داستانی جذاب است که انتظار می‌رود توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما را جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا