تصاویرفیلم

پوستر فیلم جوکر ۲: جنون مشترک شاهزاده جنایتکار و هارلی کوئین

جدیدترین پوستر از فیلم Joker: Folie à Deux

پوستر جدید از فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux)، جوکر و هارلی کوئین را نشان می‌دهد که در چشمان یکدیگر خیره شده‌اند. دنباله فیلم جوکر که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، قرار است اواخر امسال به نمایش درآید و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین وارد دیوانگی پیرامون آرتور فلک، معروف به جوکر با بازی واکین فینیکس، می‌شود. کمپانی وارنر برادرز پیکچرز قبلاً یک تریلر جدید برای فیلم Joker: Folie à Deux منتشر کرده است و آخرین پوستر نوید آنچه که طرفداران از این فیلم میخواهند را میدهد؛ و آن چیزی نیست جز دیدن بیشتر از شاهزاده جنایتکار و هارلین کوئینزل.

پوستر نشان می‌دهد که واکین فینیکس و لیدی گاگا با آرایش دلقک‌ گونه رو به روی هم ایستاده‌اند و در حال رقصی عاشقانه هستند. در حالی که آن‌ها آرایش جوکر و هارلی کوئین را بر چهره دارند، لکه‌های خون روی صورت هر دوی آنها و همچنین روی پیراهن و کت توکسیدوی جوکر قابل مشاهده است. شما می‌توانید به پوستر فیلم جوکر ۲ نگاهی بیندازید.

اطلاعات فیلم جوکر ۲

  • تاریخ اکران: جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
  • ژانر: جنایی، درام، موزیکال، هیجان انگیز
  • بازیگران: زازیه بیتز، واکین فینیکس، کن لئونگ، لیدی گاگا
  • خلاصه داستان: کمدین ناموفق، آرتور فلک، در بیمارستان ایالتی آرکهام با عشق زندگی‌اش، هارلی کوئین، آشنا می‌شود. پس از آزادی، این دو نفر وارد یک ماجرای عاشقانه‌ی محکوم به شکست می‌شوند.

پوستر فیلم جوکر ۲ : جنون مشترک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا