اخبارفیلم

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us به پایان رسید

جزئیات و زمان احتمالی پخش فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما

پس از ماه‌ها فیلم‌برداری در کانادا، تولید فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما سرانجام به پایان رسیده و پایان فیلم‌برداری توسط تدوین‌گر فیلم، تیموتی گود، در توییتر تأیید شد. او اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم به پایان رسیده و به تیم سازنده سریال تبریک گفت و اشاره کرد که سریال اکنون وارد مرحله پساتولید می‌شود.

گود در توییتی که در ۱۹ اوت منتشر شد، نوشت: “فیلم‌برداری تمام شد! تبریک به تیم تولید فوق‌العاده فصل دوم سریال The Last of Us. حالا ما سخت‌کوشی شما را به خانه می‌بریم!”

حالا که فیلم‌برداری به پایان رسیده، سریال وارد مرحله پساتولید می‌شود تا تیم خلاق بتواند جلوه‌های بصری خیره‌کننده آن را به زندگی بیاورد و آخرین مراحل تولید فصل دوم را به اتمام برساند. هنوز نمی‌دانیم فصل دوم چه زمانی روی HBO پخش خواهد شد، اما می‌دانیم که این فصل در سال ۲۰۲۵ خواهد آمد و با توجه به پایان فیلم‌برداری، سریال طبق برنامه برای بازگشت در سال آینده آماده است.

HBO هنوز برنامه دقیقی را برای زمان پخش فصل دوم The Last of Us اعلام نکرده است، اما احتمال دارد که HBO بخواهد سریال را دوباره در سه‌ماهه اول سال به‌عنوان اولین سریال بزرگ سال ۲۰۲۵ پخش کند.

همان‌طور که طرفداران به خاطر دارند، فصل اول سریال در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ آغاز شد و تا اوایل مارس ادامه داشت و به یکی از سریال‌های موفق HBO در سه‌ماهه اول سال تبدیل شد. این زمانی است که بسیاری از سریال‌ها به دلیل تعطیلات سال نو هنوز در حال استراحت هستند و این سریال توانست با پخش در شب‌های یکشنبه در اوایل سال به موفقیت چشمگیری دست یابد.

با توجه به موفقیتی که HBO با پخش سریال در ژانویه به دست آورد، به نظر می‌رسد شبکه بخواهد دوباره این سریال را در همان زمان از سال پخش کند. ما می‌دانیم که HBO تمایل دارد به الگوهای فصلی خود پایبند باشد، همان‌طور که هر دو فصل سریال House of the Dragon در اوایل تابستان پخش شد. بنابراین به نظر می‌رسد که فصل دوم The Last of Us می‌تواند در ژانویه ۲۰۲۵ پخش شود.

همچنین باید توجه داشت که از میان سریال‌های HBO که قرار است در سال ۲۰۲۵ بازگردند، The Last of Us تنها سریالی است که قبلاً در سه‌ماهه اول سال پخش شده است، در حالی که سریال‌های بازگشتی دیگر مانند The White Lotus و And Just Like That معمولاً در تابستان و پاییز پخش می‌شوند. همچنین، سال ۲۰۲۵ یک اسپین‌آف دیگر از Game of Thrones را به همراه خواهد داشت و تابستان معمولاً زمان مناسبی برای پخش آن فرنچایز بوده است، بنابراین منطقی است که HBO بخواهد سال را با The Last of Us آغاز کند.

البته این‌ها همگی حدس و گمان است، اما با توجه به اینکه فیلم‌برداری فصل دوم به پایان رسیده و سریال قبل از سپتامبر وارد مرحله پساتولید شده است، فصل جدید باید تا اوایل ۲۰۲۵ آماده پخش باشد و اگر HBO سال ۲۰۲۵ را با این سریال محبوب خود آغاز نکند، واقعاً جای تعجب دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا