اخبارفیلم

اولین تریلر از انیمیشن داگ من Dog Man منتشر شد

معرفی انیمیشن Dog Man از کمپانی دریم ورکس

دریم‌ورکس انیمیشن بار دیگر در حال اقتباس از یکی دیگر از کتاب‌های محبوب داو پیلکی است. بعد از موفقیت فیلم «کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی» در سال ۲۰۱۷، اکنون نوبت به انیمیشن جدید «مرد سگی» رسیده است که قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ به اکران برسد. این انیمیشن بر اساس مجموعه کتاب‌های محبوب داو پیلکی با همین نام ساخته شده است.

دانلود انیمیشن مرد سگی

 

داستان انیمیشن مرد سگی

داستان این انیمیشن درباره یک سگ پلیس وفادار و صاحب انسانی او است که در یک حادثه غیرمنتظره به هم پیوند می‌خورند. پس از یک عمل جراحی عجیب، این دو با هم ترکیب می‌شوند و قهرمانی به نام «مرد سگی» به وجود می‌آید. این شخصیت جدید در تلاش است تا با پذیرش هویت جدیدش، رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهد و در این میان باید جلوی نقشه‌های شرورانه گربه تبهکار به نام پیتی را بگیرد.

انیمیشن مرد سگی ۲۰۲۵

اما ماجرا پیچیده‌تر می‌شود وقتی که پیتی تصمیم می‌گیرد خودش را شبیه‌سازی کند و بچه گربه‌ای به نام «لیل پیتی» به وجود می‌آورد تا قدرتش برای انجام اعمال خلاف دو برابر شود. با این حال، لیل پیتی پیوندی غیرمنتظره با مرد سگی برقرار می‌کند. وقتی لیل پیتی به دست دشمن مشترکی می‌افتد، مرد سگی و پیتی ناچار می‌شوند برای نجات این بچه گربه با هم متحد شوند. این دو در جریان این ماجراجویی متوجه قدرت خانواده و حتی گربه‌های کوچک می‌شوند که می‌تواند حتی بزرگترین دشمنان را به هم نزدیک کند.

 

تیم کارگردانی و صداپیشگان انیمیشن داگ من

پیتر هستینگز، کهنه‌کار دنیای انیمیشن، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. او در گذشته روی پروژه‌های معروفی مثل «انیمینیاکس»، «پینکی و مغز» و «ماجراهای Tiny Toon» کار کرده است. علاوه بر این، او دریم‌ورکز را به خوبی می‌شناسد و در ساخت سریال‌هایی مثل «افسانه‌های شگفت‌انگیز پاندا کونگ‌فو کار» و «داستان‌های حماسی کاپیتان زیرشلواری» نیز نقش داشته است.

انیمیشن مرد سگی ۲۰۲۵

در بخش صداپیشگان نیز شاهد حضور بازیگران سرشناس هستیم. لیل رل هاوری در نقش رئیس، پیت دیویدسون در نقش پیتی گربه، آیلا فیشر در نقش گزارشگر تلویزیونی سارا هاتوف، پاپی لیو در نقش دستیار پیتی، استیون روت در نقش پدربزرگ، بیلی بوید در نقش سیموس (فیلم‌بردار سارا)، و ریکی جرویز در نقش ماهی فلیپی از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های دوبله فارسی در تمامی دوران

تریلر انیمیشن Dog Man

 

لوگو انیمیشن مرد سگی

تاریخ انتشار انیمیشن Dog Man

انیمیشن «مرد سگی» قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ به صورت رسمی و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز منتشر شود. طرفداران کتاب‌های داو پیلکی و همچنین علاقه‌مندان به فیلم‌های انیمیشنی با سبک دریم‌ورکز می‌توانند این تاریخ را در تقویم خود علامت‌گذاری کنند تا شاهد ماجراجویی جدید این قهرمان تازه باشند. پس از اکران انیمیشن میتوانید آنرا از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا