اخبارفیلم

تاریخ اکران فیلم هیئت منصفه شماره ۲ به کارگردانی کلینت ایستوود مشخص شد

فیلم Juror #2، به کارگردانی کلینت ایستوود، آماده اکران

فیلم هیئت منصفه شماره ۲ (Juror #2)، فیلمی به کارگردانی کلینت ایستوود و نویسندگی جاناتان آبرامز، یکی از جدیدترین آثار سینمایی است که در ژانر دلهره‌آور به زودی روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم که بازیگرانی همچون نیکلاس هولت، تونی کولت، زوئی دویچ، لزلی بیب، کریس مسینا، جی. کی. سیمونز و کیفر ساترلند را در نقش‌های اصلی خود دارد، قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ توسط کمپانی Warner Bros. Pictures منتشر شود.

 

داستان Juror #2 درباره یک عضو هیئت منصفه است که در جریان یک محاکمه قتل متوجه می‌شود ممکن است خود او به نوعی در مرگ قربانی دخیل باشد. این طرح داستانی هیجان‌انگیز و دلهره‌آور، با ترکیبی از بازیگران قدرتمند، انتظار می‌رود که بینندگان را درگیر کند.

فیلم Juror #2 تیمی از بازیگران برجسته را در خود جای داده است. نیکلاس هولت در نقش جاستین کمپ به ایفای نقش می‌پردازد و تونی کولت نیز یکی از بازیگران کلیدی فیلم است. این فیلم همچنین شاهد همکاری دوباره نیکلاس هولت و تونی کولت خواهد بود؛ ۲۲ سال پس از بازی مشترک آن‌ها در فیلم About a Boy (2002). همچنین، هولت و زوئی دویچ برای دومین بار بعد از فیلم Rebel in the Rye (2017) در این پروژه کنار هم قرار گرفته‌اند.

تولید فیلم از ژوئن ۲۰۲۳ در مکان‌هایی مانند ساوانا، جورجیا و لس‌آنجلس آغاز شد، اما به دلیل اعتصاب ۲۰۲۳ SAG-AFTRA، فیلمبرداری در جولای متوقف شد. خوشبختانه، پس از پایان اعتصاب در نوامبر همان سال، تولید ادامه یافت و مراحل پس‌تولید تا آوریل ۲۰۲۴ به پایان رسید.

 

با توجه به کارنامه‌ی پربار کلینت ایستوود و بازیگران برجسته‌ای که در این پروژه حضور دارند، Juror #2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود. با تاریخ اکران مشخص‌شده، دوستداران سینما فرصت خواهند داشت تا این اثر دلهره‌آور را در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده‌های سینما تماشا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا